Ensemble
Anne Daems, Zonder titel (Vrouw aan bushalte), 1996. Photography, kleurfoto op aluminium, 38 x 57 cm.
Jonathan Meese, Erzgeilststaat: "Diktatur der Kunst" verpuppt sich saufrisch…", 2011. Mixed Media, acryl, acryl modelleerpasta, mixed media, 28 x 36.5 x 47 cm.
Nikita Kadan / Нікіта Кадан, The Chronicle / Хроніка, 2016. Drawing, ink on paper, 18 x (15 x 20 cm)/(20 x 15 cm) .
Cindy Sherman, Untitled No 120 A, 1983. Photography, photo, paper, 55 x 89 cm.
Het is een waanzinnig verhaal, dat van Dimpna, en een verhaal vol waanzin. De duivel loert om elke hoek. Maar wat is hier de kern van de waan
Dimpna is doorweven met christelijkheid, van haar geheime doop door haar biechtvader en vertrouweling Gerebernus, tot de zorg voor armen en b
Het lijkt duidelijk dat het geweld bij Dimpna in de staart van haar verhaal zit, in de onthoofdingen en het flikkerende zwaard. Maar eigenlij
Als Dimpna met haar vertrouweling Gerebernus over zee vlucht naar het vasteland van Europa, is dat een voorbeeld van migratie van het zuivers