Ensemble
Maryam Najd , I was raised to be covered III, 2014. Leaflet, oil on canvas, 150 x 110cm.
Johanna Kandl, Ohne titel (Who's got the big picture), 2006. Film, tempera, canvas, 258 x 354 cm.
Sofie Muller, AL/IL/17, 2017. Installation, plaster, metal, 65 x 100 x 150 cm.
Rita McBride, Mini Manager, 2004. Sculpture, white painted titanium.
Het is een waanzinnig verhaal, dat van Dimpna, en een verhaal vol waanzin. De duivel loert om elke hoek. Maar wat is hier de kern van de waan
Het lijkt duidelijk dat het geweld bij Dimpna in de staart van haar verhaal zit, in de onthoofdingen en het flikkerende zwaard. Maar eigenlij
Dimpna is doorweven met christelijkheid, van haar geheime doop door haar biechtvader en vertrouweling Gerebernus, tot de zorg voor armen en b
Als Dimpna met haar vertrouweling Gerebernus over zee vlucht naar het vasteland van Europa, is dat een voorbeeld van migratie van het zuivers